Умови роботи, правила та повернення грошей

Ми здійснюємо доставку по місту та області. Оформляючи замовлення на нашому сайті, ви підтверджуєте те, що є повнолітнім і підтверджуєте свою дієздатність.

Доставка квітів по місту безкоштовна.

Безкоштовно ми доставляємо з 9:00 до 19:30. До та після вказаного часу – вартість доставки складає 100 грн.

Доставка по області здійснюється за тарифами таксі.

Резервування квітки, обробка та виконання замовлення здійснюються після 100% оплати.

Ми можемо доставити ваше замовлення на домашню адресу, робочу, а також без адреси (за попереднім дзвінком одержувачу).

Квіти – це швидкопсувні товари. Наша компанія залишає за собою право на зміну складу та зовнішнього вигляду товару на 20-25%, при цьому загальний вигляд та вартість складових замовлення зберігаються.

До оплати заявки клієнту потрібно узгодити актуальність ціни та наявність компонентів товару, оскільки деякі позиції можуть бути недоступні на даний момент. Це допоможе уникнути непорозумінь.

Просимо звернути увагу на те, що букети та композиції в кошиках збираються відносно швидко, але вінки – складна флористична конструкція, і на роботу потрібно кілька годин (від трьох до восьми, залежно від складності та наявності квітки)

Увага! Ми не займаємось акцизним товаром. У нашому асортименті немає алкоголю, медикаментів та цигарок.

Своїм клієнтам ми надсилаємо фотозвіт доставки, окрім тих випадків, коли сам одержувач відмовляється від фото.

(ст. 307 Цивільного кодексу України)

Перед виконанням замовлення наш кур’єр може зателефонувати одержувачу, щоб переконатися, що клієнт вдома.

Якщо ви замовили доставку без попереднього дзвінка, ви берете на себе відповідальність за успішний результат доставки.

Якщо одержувача таки не опиниться на місці, ми можемо за домовленістю передати квіти через третю особу – сусідів, співробітників в офісі чи родичів. Також можливий приїзд кур’єра ще раз, в інший обумовлений час, у цьому випадку повторна доставка буде платною.

Звертаємо увагу! Відповідно до ЗУ «Про захист прав споживачів» та ст.707 Цивільного кодексу України зрізані квіти після вибору та оплати не підлягають поверненню та обміну.

Ми завжди готові йти на зустріч та знаходити компроміси у спірних ситуаціях.

У разі невиконання замовлення з вини нашої компанії із замовником узгоджується інший букет, день/час доставки, або здійснюється повернення коштів на рахунок клієнта протягом трьох робочих банківських днів.

У разі, якщо зривається виконання заявки з вини замовника чи одержувача, але букет вже підрізано та сформовано, кошти не повертаються, а сам букет замовник може переадресувати іншому одержувачу. У такому разі вартість повторної доставки становитиме 100 грн.

Ми залишаємо за собою право відмовити в обслуговуванні клієнта у разі:

  • клієнт має явні ознаки стану алкогольного/наркотичного сп’яніння;
  • агресивного чи вкрай неадекватного стану;
  • не досяг повноліття (без згоди батьків);

При цьому, якщо виконавець не зазнав збитків, то сума оплачених коштів повертається повністю на рахунок покупця.